Sense Bank провів міграцію своїх даних у хмарні центри обробки даних
Перехід у хмарне
середовище
Sense Bank
здійснив як стратегічний крок
для додаткового захисту клієнтських і транзакційних даних, з метою забезпечення
неперервної функціональності всіх своїх банківських сервісів. Ця ініціатива
стала особливо важливою у зв'язку з війною.
"Міграція у хмарне середовище є важливою частиною нашої стратегії
цифрової трансформації", - сказала Інна Тютюн, член Правління та директор
блоків IT та роздрібного бізнесу Sense Bank. "Це дозволить нам відповідати
найвищим стандартам надійності та безпеки, надавати нашим клієнтам більш
сучасні та інноваційні продукти та послуги, а також підвищити нашу
конкурентоспроможність на ринку".
Зараз усі сервіси банку, зокрема транзакції клієнтів, здійснюються в
хмарному середовищі, що забезпечує максимальний рівень захисту фінансів та
даних клієнтів Sense Bank. Це відображає новий рівень технологічного
банківського обслуговування, який впроваджується в Україні.
До початку війни в Україні
у Sense Bank було два центри обробки даних рівня TIER 3, які повністю
резервували один одного. В перші
місяці вторгнення банк
розгорнув ще один центр обробки даних на заході країни, який дублював найбільш
критичні функції, зокрема обслуговування клієнтів.
Проте найбільш надійним заходом для захисту від можливих ракетних атак та
зниження ризику перебоїв з електропостачанням була міграція всіх електронних
процесів банку в хмарні сервіси за межами країни. Дозвіл на такі операції було
отримано від Національного банку України після 24 лютого.
Варто зазначити, що в 2022 році, в умовах війни, українські банки шукали
нові способи забезпечення безпеки та неперервності своєї роботи, і одним із
таких заходів стала міграція до хмарних центрів обробки даних.
Читать также: