C 08.2019 по теперішній час (4 роки 9 міс.)
В компанії: ПАО Страхова компанія «Еталон», Київ Посада: Начальник управління альтернативних каналів продаж Функціональні обов'язки: Управління підрозділом ЦО і планування його роботи відповідно до бізнесцілей і завдань компанії. Розробка стратегії продажів управління; Контроль результатів усіх продавців підрозділів компанії; Пошук потенційних клієнтів; Підготовка комерційних пропозицій, листів; Проведення переговорів; Підготовка різних звітів; Аналіз результативності проекту
C 07.2014 по 08.2019 (5 років 1 міс.)
В компанії: ПАТ "КБ" ФІНАНСОВА ІНІЦІАТИВА, Київ Посада: Начальник управління організації продажів Департаменту роздрібного бізнесу Функціональні обов'язки: Управління підрозділом ЦО і планування його роботи відповідно до бізнесцілей і завдань банку. Розробка та встановлення фінансових, об'ємних та кількіснихпоказників для відділень банку. Контроль, та аналіз їх виконання. Контроль і внесення пропозицій в розробку нових і вдосконалення вже існуючих банківських продуктів. Організація зовнішніх і внутрішніх семінарів і тренінгів (згідноз планом навчання та позапланово за потребою). Контроль і організація роботи з Пенсійним фондом України. Участь у щорічному тендері з Пенсійним фондом за право обслуговування пенсійних рахунків. Контроль за роботою відділень по нарощуванню клієнтської бази. Контроль і організація роботи з укладення відділеннями Банку договорів на прийом платежів від фізичних осіб на користь юридичних осіб, в т.ч. на прийом комунальних платежів. Запуск бізнесу за агентською схемою продажу кеш кредитів, та страхових продуктів через відділення банку. Впровадження продажів кешкредитів агентами банку за договорами підряду. Надання співробітникам мережі скриптів, хендаутів. Підготовка інформаційних листів з переліком типових системних помилок співробітників мережі і методи їх усунення. Член тарифного комітету.
C 03.2012 по 06.2014 (2 роки 3 міс.)
В компанії: АТ "Дельта банк, Київ Посада: Керівник проектів та програм відділу технології та якості продажів Управління ефективності рітейлу. Функціональні обов'язки: Розробка положення щодо сертифікації співробітників відділень роздрібної мережі з подальшим її проведенням. Забезпечення поліпшення існуючої моделі продажів на відділеннях банку: аналіз існуючих моделей продажів на внутрішніх і зовнішніх банківських ринках на постійній основі; виконання аудиту діючих продажів і обслуговування в мережі; розробка та впровадження нових підходів в продажах і обслуговуванні (орієнтація на заможного клієнта); Розробка і впровадження нових інструментів продажів. Розробка та впровадження матеріальних і нематеріальних інструментів мотивації для мережі спільно зі структурними підрозділами банку; Проведення аудиту різнобічного характеру у відділеннях банку (знання продуктового ряду, консультація і обслуговування клієнтів, кроссейл). Спільно з Департаментом персоналу розробка і впровадження системи підготовки персоналу мережі (введення, адаптація, навчання, розвиток, оцінка): визначення ролі та профілів співробітників в мережі; розробка карти адаптації, навчання та розвитку; розробка змін підходів в оцінці (категорія, сертифікація); наставництво. Забезпеченнявведення в продаж новихпродуктів: формування розуміння мережею портрета клієнта, методу пошуку; надання співробітникам мережі скриптів, хендаутів; опис технології та механіки продажів; підготовка інформаційних листів з переліком типових системних помилок співробітників мережі і методи їх усунення
C 07.2007 по 03.2012 (4 роки 8 міс.)
В компанії: ТОВ КБ "Надра банк, Київ Посада: Заступник директора Правобережної Дирекції управління ефективності рітейлу. Функціональні обов'язки: Забезпечення збільшення обсягів продажів продуктів роздрібного бізнесу банку через мережу відділень; Організація роботи мережі відділень банку; Організація роботи альтернативних каналів продажів; Стратегічне планування і складання бюджету для мережі продажів; Контроль за виконанням планових показників бюджету; Оперативне коригування бюджету Роздрібного бізнесу; Моніторинг і аналіз кредитного та депозитного портфелів фізичних осіб; Складання та впровадження антикризового плану щодо недопущення погіршення якості портфелів Роздрібного бізнесу; Залучення до співпраці партнерів з питань продажів банківських продуктів роздрібного бізнесу, визначення умов співпраці, укладання договорів (в т.ч. і зарпл.проекти); Створення ефективної команди співробітників, яка забезпечує постійне виконання планів майданчиків продажів; Участь у формуванні кредитної, депозитної, тарифної політики банку
|