C 09.2022 по теперішній час (1 рік 8 міс.)
В компанії: ДНЗ № 611, Київ Посада: Вихователь дитячого садочка Функціональні обов'язки: Робота з дітьми із затримкою мовленнєвого розвитку. Заняття з дітками; розробка занять з діткамивідповідно до плану; розробка плану по роботі з дітками; розробка відеозанять та інше
C 09.2018 по 09.2022 (4 роки )
В компанії: АТ «Укрбудінвестбанк» (УБІБ), Головний офіс, Київ Посада: Головний спеціаліст відділу супроводження мережі відділень Департаменту регіональної мережі Функціональні обов'язки: 2019р. – 2022р. Перебувала у декретній відпустціФункціональні обов’язки, які повторюють в повній або частковій мірі досвід з попередніх місць роботи: Супровід відділень Банку на етапі їх відкриття, а саме: заведення в АБС Б2 Тарифів Банку з розрахунковокасового обслуговування (Платежі населення); депозитних ставок в АБС Б2 при їх зміні; індивідуальних Тарифів на платежі населення та розрахунковокасове обслуговування Банку; Моніторинг та аналіз ринку послуг та тарифів для юридичних та фізичних осіб. Контроль за відповідністю інформації (тарифів та типових форм договорів) розміщених на сайті Банку; Щоденна робота з відділеннями відносно погодження індивідуальних Тарифів Банку для клієнтів фізичних осіб в частині розрахунковокасового обслуговування, карткових продуктів, індивідуальних ставок по депозитам фізичних осіб; Робота з великими масивами даних в Microsoft EXEL Являлась секретарем Тарифного комітету: аналіз та підготовка індивідуальних пропозицій для клієнтів Банку; винесення на розгляд ТК; співпраця з Департаментом інформаційних технологій при заведенні нових або не стандартних умов обслуговування юридичних та фізичних осіб до АБС; доведення інформації (рішень Тарифного комітету) до відділень/дирекцій; формування, наповнення та підтримка в актуальному стані бази (формат EXEL) з індивідуальними тарифами/умовами обслуговування юридичних та фізичних осіб Банку
C 05.2015 по 08.2018 (3 роки 3 міс.)
В компанії: ТМ «ТЮСО» Ювелирный телемагазин , Київ Посада: Керівник сектору клієнтського сервісу (робота з претензіями, рекламаціями) Функціональні обов'язки: Систематизація та аналіз звернень клієнтів; аналітика; покращення якості обслуговування клієнтів шляхом впровадження змін в систему роботи сектора;розробка внутрішніх правил, інструкцій/регламентів роботи сектору з метою підвищення ефективності праці спеціалістів; розробка правил, процедур по взаємодії між відділами, з метою покращення сервісу в роботі з клієнтами; розробка, удосконалення і модернізація системи централізованої звітності по зверненням клієнтів; впроваджувала мотивацію співробітників сектору; контролювала виконання показників сектору; розробка та впровадження системи KPI по сектору; систематизація роботи сектору; Досягнення: Вибудувала та впровадила систему KPI з «0», необхідної для досягнення цілей сектору сервісфактор; розробила та впровадила доопрацювання (автоматизувала) в 1С реєстрацію звернень клієнтів; систематизувала контроль звернень та правильність їй вирішення. Розробила інструкції, регламенти, правила для роботи співробітників секторуПосада: Спеціаліст по роботі с клієнтами сектора клієнтського сервісу (робота з рекламаціями)Досягла 80% рівня задоволеності клієнтів у вирішенні їх звернень (питань/скарг) у зв’язку з чим була підвищена до посади Керівника сектору клієнтського сектору
C 11.2011 по 12.2013 (2 роки 1 міс.)
В компанії: ПАТ КБ The Bank «ФІНАНСОВА ІНІЦІАТИВА»/ Головний офіс , Київ Посада: Головний економіст Управління розвитку регіональної мережі Департаменту роздрібного бізнесу Функціональні обов'язки: Супровід діяльності 90 відділень по таким аспектам як: приріст депозитного портфелю та залишків на поточних рахунках, збільшення комісійного доходу та розрахунковокасових операцій;; моніторинг та аналіз діяльності мережі банку (динаміки розвитку) вцілому та фінансового стану кожної окремою точки;аналіз та контроль виконання планових показників по ресурсам та комісійним доходам регіональними управліннями та відділеннями Банку; контроль та координація роботи відділень Банку у розрізі продажів Банківських продктів роздрібного бізнесу;збір та підготовка документів до НБУ для внесення до державного реєстру НБУ інформації про відкриття нових відділень Банку, зкриття чи переїзду збиткових точок продажів; Супровід відділень на етапі їх відкриття, закриття, переїзду,а саме: контроль процесу прийомупередачі відділень, контроль формування перших проводок на відділеннях, надання доступів до Банківських програм новим співробітникам; аналітика; Підготовка, проектів/Наказів/Розпоряджень/Листів і контроль їх виконання регіональними директорами та співробітниками відділень; Щоденна робота з відділеннями відносно погодження індивідуальних Тарифів Банку для клієнтів фізичних осіб в частині РКО, карткових продуктів, .інд. ставок по депозитам фізичних осіб; підготовка індивідуальних пропозицій запропонованих регіональними директорами, начальниками відділень з ціллю збільшення клієнтської бази на відділеннях та винесення цих пропозицій на розгляд Тарифного комітету;Являлась секретарем Тарифного комітету: Формування протоколів ТК; Погодження з профільними підрозділами Банку та членами Тарифного комітету;доведення затверджених Тарифів/умов/депоз.ставок до структурних підрозділів БанкуВедення спільних проектів з ВАБ Банком по продукту Кредит готівкою", а саме: аналіз та підведення підсумків по виданим кредитам відділеннями; збір та перевірка кредитних справ клієнтів сформованих на відділеннях; контроль нарахування і розпроділ комісійного доходу між відділеннями Банку у відповідності з сформованим реєстром виданих кредитів за поточний місяць
C 03.2007 по 09.2011 (4 роки 6 міс.)
В компанії: ВАТ КБ «НАДРА», Київ Посада: Головний економіст відділу планування та моніторингу роздрібного бізнесу Функціональні обов'язки: Радник Центру сегментації та організації обслуговування масових клієнтів Департаменту продажу фізичним особам Генерального департаменту роздрібних продуктів та сегментівменеджер по роботі з фізичними особамикасир відділенняна посаді менеджера досягла зменшення простроченої заборгованості клієнтів фізичних осіб до 2530% щомісяця. Створила кредитний портфель на рівні 1,5 млн.дол США (або екв.цієї суми); Створила депозитний портфель на рівні 3 млн. дол. США (або екв.цієї суми).
|
Рівень володіння комп'ютером: досвідчений користувач Комп'ютерні навички: -Кваліфікований користувач: MS Office (Word, Exсel, Outlook);-Уміння работи з Internet (MS Explorer) та E-mail(Outlook Express)-розробка аналітичних таблиць, вміння роботи з великими масивами даних. -1С бухгалтерія (8.2),-Працювала з такими програмами, як: АРМ ББО, АБС Б2, ПО LOANS, ПО Retail Union, -Маю досвід продажів; укладання і супроводження угод підготовки різних документів
|